tisdag 8 februari 2011

Troll & Lässchema


Alltså.. Troll! Troll ligger helt klart på min 5-i-topp för djur. Ja, troll är ett däggdjur, och ja jag har väldigt många olika listor.
The Troll Hunter är helt klart värd att kika på! (Egentligen ville jag skriva med stora bokstäver här, för det gör man tydligen när man vill förstärka något) Först var jag lite skeptisk inför detta norska Blair Witch-projekt, men undrade mest hur de skulle lösa animationerna... det gör jag inte längre. Dessutom är jag nu helt övertygad att det finns riktiga troll. Ja.
Kommer vara extra försiktig nästa gång jag skall plocka svamp när vi är uppe i Norge... Raglefant liksom!

För övrigt går läsningen av Feed bra. Vi har bestämt oss för ett lässchema som känns bra och avslappnat. Boken är uppdelad i 5 "böcker", och vi kommer läsa en "bok" per vecka och diskutera därefter. Så det kommer alltså att vara 5 smådiskussioner innan själva slutanalysen. Hittills gillar jag språket och upplägget i alla fall!

// Cyntax T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar